Повернутися до звичайного режиму

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

адміністрацією Пархомівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок)

на 2023 рік

Адреса для письмових звернень громадян: Одінокова О.М. вулиця Докучаєва №1 А, село Пархомівка, Богодухівського району, Харківської області, 62014
Телефони для довідок за зверненнями громадян: 95-3-41, 95-5-33, моб. 0971656378

Особистий прийом громадян

№ з/п Посада керівника, його заступника з відповідних питань Прізвище, ім’я, по батькові Дні та години прийому Місце прийому (адреса), контактний телефон
1. Завідувач Одінокова О.М. Вівторок, п’ятниця, 09 год. - 12 год. Пархомівський ЗДО, вулиця Докучаєва, №1А, 0971656378

/Files/photogallery/i (2).jpg

Пархомівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області, здійснює діяльність, пов’язану з наданням послуг для отримання дошкільної освіти. Дошкільний навчальний заклад знаходиться за адресою: вулиця Докучаєва №1 А, телефон 9-55-33, розрахований на 78 місць.

Заклад функціонує з 1974 року, підпорядкований відділу освіти Краснокутської райдержадміністрації, перебуває на балансі Краснокутської селищної ради. У своєму складі має 2 різновікові групи: (2-4) і (4-6(7) років

Пріоритетний напрямок роботи – фізкультурно-оздоровчий. Життєва стратегія дошкільного закладу - охорона та зміцнення здоров’я дітей. У 2022/2023 н.р. виховується 50 дітей. Режим роботи закладу – 5-тиденний, перебування дітей 10,5 годин (7.30 год. – 18.00 год.), харчування триразове (сніданок, обід, вечеря).

У дошкільному закладі працюють 13 працівників. У складі педагогічного колективу 5 педагогів, медичного персоналу - 1 працівник, обслуговуючого персоналу – 7 працівників.

Всі групи повністю укомплектовані згідно віку дітей та відповідно до вимог Закону «Про дошкільну освіту». Гнучкий графік роботи груп дає можливість задовольнити запити батьків.

/Files/photogallery/i (4).jpg

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ПАРХОМІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(ясла-садок)

НА 2022/2023 н.р.

дні тижня навчальні предмети
ясельно-молодша група середньо-старша група
понеділок 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Здоров’я та фізичний розвиток
3.Ознайомлення з соціумом
ІІ половина дня: ігрова діяльність (сюжетно-рольова гра)
1. Логіко-математичний розвиток (старша група)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
3. Ознайомлення з природним довкіллям (старша група)
4. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня: безпека життєдіяльності
вівторок 1.Сенсорний розвиток (ясельна група) 2.Художньо-продуктивна діяльність: образотворча малювання/аплікація
3. Ознайомлення з природним довкіллям
4. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня: гурткова робота «Умілі руки»
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність: образотворча (малювання ) 3.Ознайомлення з соціумом
ІІ половина дня: гурткова роботи «Умілі руки»
середа 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Ознайомлення з соціумом (молодша група) 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
ІІ половина дня: самостійна художня діяльність
1.Логіко-математичний розвиток
2. Художньо-продуктивна діяльність образотворча (ліплення/ аплікація)
3. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
4. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня: самостійна художня діяльність
четвер 1.Логіко-математичний розвиток (молодша група) / Сенсорний розвиток (ясельна група) 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (молодша група)
3.Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня: гурткова робота «Умілі руки»(молодша група); конструктивні ігри (ясельна група)
1. Ознайомлення з соціумом (старша група) 2. Художньо-продуктивна діяльність: художня література
3. Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня: гурткова роботи «Умілі руки»
п’ятниця 1.Художньо-продуктивна діяльність: художня література/ ліплення 2.Художньо-продуктивна діяльність: (музична)
ІІ половина дня: розваги
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення з соціумом
3. Художньо – продуктивна діяльність (музична)
4. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня: розваги
всього занять 10/11 12/15

/Files/photogallery/141137433_w640_h2048_4a3515bc311a18__706d8222be.jpg

Р Е Ж И М Д Н Я

РІЗНОВІКОВОЇГРУПИ(4-6) ПАРХОМІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)

Режимні процеси життєдіяльності дітей Години
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика 7.30 - 8.30
Сніданок 8.30- 9.00
Ігри, організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти 9.00 - 10.30
Прогулянка 10.30 - 12.30
Обід 12.30 – 13.10
Денний сон 13.10 – 15.20
Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи 15.20 – 15.40
Вечеря, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, гурткова робота 15.40 – 16.40
Прогулянка, ігри, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 16.40 – 18.00


/Files/photogallery/i (1).jpg

Р Е Ж И М Д Н Я

РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ(2-4) ГРУПИ ПАРХОМІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)

Режимні процеси життєдіяльності дітей Години
Ранкова зустріч дітей, огляд, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика 7.30 – 7.50
Підготовка до сніданку,сніданок 7.50 - 8.35
Ігри, організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, підготовка до занять, заняття (у підгрупах та індивідуальні) 1 підгрупа: 8.35- 9.10 2 підгрупа: 9.10-9.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за вибором дітей, повернення з прогулянки 9.30 - 11.30
Підготовка до обіду, обід 11.30 – 12.20
Підготовка до сну, денний сон 12.20 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи 15.00 – 15.25
Підготовка до вечері, вечеря 15.25-15.50
Ігри, самостійна діяльність, заняття індивідуальні та у підгрупах 1 підгрупа: 15.50-16.15 2 підгрупа: 16.15-16.35
Прогулянка, ігри, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 16.30 – 18.00

/Files/images/555.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 1246

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.