ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
адміністрацією Пархомівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок)
на 2023 рік
Адреса для письмових звернень громадян: | Одінокова О.М. вулиця Докучаєва №1 А, село Пархомівка, Богодухівського району, Харківської області, 62014 |
Телефони для довідок за зверненнями громадян: | 95-3-41, 95-5-33, моб. 0971656378 |
Особистий прийом громадян
№ з/п | Посада керівника, його заступника з відповідних питань | Прізвище, ім’я, по батькові | Дні та години прийому | Місце прийому (адреса), контактний телефон |
1. | Завідувач | Одінокова О.М. | Вівторок, п’ятниця, 09 год. - 12 год. | Пархомівський ЗДО, вулиця Докучаєва, №1А, 0971656378 |
Пархомівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області, здійснює діяльність, пов’язану з наданням послуг для отримання дошкільної освіти. Дошкільний навчальний заклад знаходиться за адресою: вулиця Докучаєва №1 А, телефон 9-55-33, розрахований на 78 місць.
Заклад функціонує з 1974 року, підпорядкований відділу освіти Краснокутської райдержадміністрації, перебуває на балансі Краснокутської селищної ради. У своєму складі має 2 різновікові групи: (2-4) і (4-6(7) років
Пріоритетний напрямок роботи – фізкультурно-оздоровчий. Життєва стратегія дошкільного закладу - охорона та зміцнення здоров’я дітей. У 2022/2023 н.р. виховується 50 дітей. Режим роботи закладу – 5-тиденний, перебування дітей 10,5 годин (7.30 год. – 18.00 год.), харчування триразове (сніданок, обід, вечеря).
У дошкільному закладі працюють 13 працівників. У складі педагогічного колективу 5 педагогів, медичного персоналу - 1 працівник, обслуговуючого персоналу – 7 працівників.
Всі групи повністю укомплектовані згідно віку дітей та відповідно до вимог Закону «Про дошкільну освіту». Гнучкий графік роботи груп дає можливість задовольнити запити батьків.
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ПАРХОМІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(ясла-садок)
НА 2022/2023 н.р.
дні тижня | навчальні предмети | |
ясельно-молодша група | середньо-старша група | |
понеділок | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Здоров’я та фізичний розвиток 3.Ознайомлення з соціумом ІІ половина дня: ігрова діяльність (сюжетно-рольова гра) | 1. Логіко-математичний розвиток (старша група) 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Ознайомлення з природним довкіллям (старша група) 4. Здоров’я та фізичний розвиток ІІ половина дня: безпека життєдіяльності |
вівторок | 1.Сенсорний розвиток (ясельна група) 2.Художньо-продуктивна діяльність: образотворча малювання/аплікація 3. Ознайомлення з природним довкіллям 4. Здоров’я та фізичний розвиток ІІ половина дня: гурткова робота «Умілі руки» | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність: образотворча (малювання ) 3.Ознайомлення з соціумом ІІ половина дня: гурткова роботи «Умілі руки» |
середа | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Ознайомлення з соціумом (молодша група) 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична) ІІ половина дня: самостійна художня діяльність | 1.Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність образотворча (ліплення/ аплікація) 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 4. Здоров’я та фізичний розвиток ІІ половина дня: самостійна художня діяльність |
четвер | 1.Логіко-математичний розвиток (молодша група) / Сенсорний розвиток (ясельна група) 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (молодша група) 3.Здоров’я та фізичний розвиток ІІ половина дня: гурткова робота «Умілі руки»(молодша група); конструктивні ігри (ясельна група) | 1. Ознайомлення з соціумом (старша група) 2. Художньо-продуктивна діяльність: художня література 3. Ознайомлення з природним довкіллям ІІ половина дня: гурткова роботи «Умілі руки» |
п’ятниця | 1.Художньо-продуктивна діяльність: художня література/ ліплення 2.Художньо-продуктивна діяльність: (музична) ІІ половина дня: розваги | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Ознайомлення з соціумом 3. Художньо – продуктивна діяльність (музична) 4. Здоров’я та фізичний розвиток ІІ половина дня: розваги |
всього занять | 10/11 | 12/15 |
Р Е Ж И М Д Н Я
РІЗНОВІКОВОЇГРУПИ(4-6) ПАРХОМІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
Режимні процеси життєдіяльності дітей | Години |
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика | 7.30 - 8.30 |
Сніданок | 8.30- 9.00 |
Ігри, організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти | 9.00 - 10.30 |
Прогулянка | 10.30 - 12.30 |
Обід | 12.30 – 13.10 |
Денний сон | 13.10 – 15.20 |
Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи | 15.20 – 15.40 |
Вечеря, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, гурткова робота | 15.40 – 16.40 |
Прогулянка, ігри, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 16.40 – 18.00 |
Р Е Ж И М Д Н Я
РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ(2-4) ГРУПИ ПАРХОМІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
Режимні процеси життєдіяльності дітей | Години |
Ранкова зустріч дітей, огляд, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика | 7.30 – 7.50 |
Підготовка до сніданку,сніданок | 7.50 - 8.35 |
Ігри, організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, підготовка до занять, заняття (у підгрупах та індивідуальні) | 1 підгрупа: 8.35- 9.10 2 підгрупа: 9.10-9.30 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за вибором дітей, повернення з прогулянки | 9.30 - 11.30 |
Підготовка до обіду, обід | 11.30 – 12.20 |
Підготовка до сну, денний сон | 12.20 – 15.00 |
Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи | 15.00 – 15.25 |
Підготовка до вечері, вечеря | 15.25-15.50 |
Ігри, самостійна діяльність, заняття індивідуальні та у підгрупах | 1 підгрупа: 15.50-16.15 2 підгрупа: 16.15-16.35 |
Прогулянка, ігри, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 16.30 – 18.00 |
Коментарi